zambia-zuidafrika.reismee.nl

Te koop

Te koop: wet van Murphy.

Wat maar mis kan gaan, gaat mis. Na een prettige vlucht naar Nairobi met daar de hele nacht wachten, zijn we vanmorgen om half 8 ingecheckt in Nairobi richting Livingstone.

De reis verliep voorspoedig, totdat wij de visa hadden aangeschaft en we de koffers moesten halen.

Geen koffers dus.

Bij de desk vermissing koffers de benodigde papieren ingevuld met carbon papier nog. Ja ik weet dat carbon anders geschreven wordt, maar dat ben ik vergeten, zolang gebruiken wij dat al niet meer,.

De medewerkster van het hotel heeft ons opgewacht op de luchthaven en ons naar het hotel gebracht, wat ondertussen de 4 persoonskamer al weer voor 1 nacht verhuurd had. Daarom 4 van ons naar een andere lodge voor 1 nacht. Geen probleem, ze doen allemaal heel aardig en vriendelijk.

Nu maar afwachten wat er met onze koffers aan de hand is, ze zijn nu aan het uitzoeken waar die zijn.

De rest van de dag proberen we dus kopers te zoeken voor de wet van Murphy, wij zijn daar wel klaar mee. Nu gaan we genieten

Hans

Hou vast die positieve gedachte. ‘Vechten tegen de werkelijkheid’ heeft geen zin. Relaxheid is beter. Maar toch....blijft vervelend en jammer. Geniet van sfeer, geur en kleur ! Heb het mooi samen. Hgr. Sophia en Hans..

Jannie en Johan

Aangezien wij volgende week op vakantie gaan hebben wij geen behoefte aan de wet van Murphy.
Ondanks alles geniet van de vakantie. Groeten, Jannie en Johan.

Jan

Complimenten hoe je positieve woorden geeft terwijl dit gewoon meer dan vervelend is. Hoop dat je niet teveel in stress belandt.
Geniet intussen van het avontuur, want dat is het inmiddels zeker. Ben benieuwd naar nieuwe verhalen!
Groet, Jan en Erika