zambia-zuidafrika.reismee.nl

Sander zijn dag

Gisteren onze laatste dag in Zambia. Na afscheid genomen te hebben van het hotelpersoneel, die heel erg behulpzaam waren met alles, werden wij naar het vliegveld gebracht. Een mooi overzichtelijk vliegveld.
Nog even overleg gehad met iemand van Kenia airlines over de koffers. Ze konden met 3 verschillende vluchten meekomen. Dus maar weer afwachten.
De koffers op de band gelegd. Daarna inchecken. We hadden dus maar 1 koffer die natuurlijk te zwaar was. Maar wat dingen eruit gehaald onder andere zeep. Die in onze handbagage gedaan. (We dachten dat we onze handbagage niet meer hoefden te laten checken )
Maar dat bleek niet het geval. We moesten alles weer op de band. En ja hoor de zeep werd er tussenuit gepikt. Konden we inleveren. Er zat dus in verschillende handbagage iets. Gert heeft uitgelegd dat we onze koffers nog niet hadden. De douanier dacht met ons mee we konden 1 handbagage inchecken als ruimbagage. Dat maar gedaan. Toen maar wachten op ons vliegtuig.
Ondertussen kwamen er ook vliegtuigen binnen. Wij natuurlijk kijken of wij onze koffers zagen en ja hoor volgens ons zagen wij ze. En inderdaad er kwam iemand van Kenia Airlines aangelopen. Gert en Aart zijn meegegaan. En inderdaad er waren 3 koffers terecht. Die van Arnoud, Aart en Henriëtte. Nu die andere 3 nog.
Ondertussen zijn Gert en Mirlin naar Johannesburg gevlogen. Ons vliegtuig had een uur vertraging. Maar goed we zijn op Johannesburg geland.
Daar de bus opgehaald en naar ons onderkomen gereden. Dat ging allemaal goed ondanks dat we hier links moeten rijden.
Bij ons onderkomen nog even wat gegeten. Sander had een beefburger besteld wat héééérlijk was. Hij had zijn ogen dicht bij het eten. Zo lekker vond hij het. Dit was de beste beefburger in tijden, en geloof me, Sander heeft er kijk op. En dus zijn avond kon niet meer stuk. Ook deze beefburger proeven? Deze is te bestellen bij OR Tambo guest house in Johannesburg,

Morgen gaan we de panorama route rijden.

Groetjes van Arnoud Sander Aart Wout Gert en Henriëtte.

Jan Peter

Mooi verslag Sander, bedankt!
Hopen dat dit gedoe met de koffers nu snel achter de rug is. Ben erg benieuwd naar die beefburger, want jij bent idd een fijnproever. Veel plezier allemaal tijdens het vervolg van jullie reis!

Hans

Mooi verhaal. Veel plezier tijdens de panorama route. Mooie foto's ook van "Gods venster'.