zambia-zuidafrika.reismee.nl

3e en 4e dag Krugerpark

Hallo iedereen

Gisteren zijn we verhuisd van Crocodil Brigde naar Satara.

We waren onderweg op zoek naar de cheeta's. Deze hebben wij niet gezien, maar Wout zag in éen keer wat zitten in de boom dus Gert sr in de ankers en ach uut en Wout kijken met de verekijker
Verdult een slang!
Bij nader inzien bleek het een phyton te zijn. Na 100 foto's verder zijn we weer gaan rijden.
Zoals alle andere dagen weer veel olifanten, girafen, impalas, zebra's en veel bosvarkentjes gezien. Maar nog geen leeuwen en cheeta's.

'S avonds heeft onze eigen prive kok Arnoud weer lekker gekookt, heerlijke macaroni met paprika.

Daarna een spelletje gedaan yahtzee was leuk henriette heeft 2x een yahtzee gegooit

Vandaag, zaterdag, weer op zoek naar de cheeta en weer zoeken en zoeken maar tot nu toe niks gevonden.

Wel opeens een afrikaanse jackhals zien lopen aan de kant van de weg.

We gingen nog kijken bij een picknikplaats omdat daar gisteren een cheeta gezien was daar kwamen we een man tegen die in Zuid Afrika woont, vlakbij Amsterdam. Die heeft ons dingen uitgelegr qwa route en wanneer we moeten rijden om een cheeta of een leeuw te zien.
Die meneer bedankt en weer verder gereden kwamen we bij een dam en daar zeiden mensen dat er leeuwen zaten dus wij weer kijken met de verekijkers en verdult 3 leewinen met een kleintje en een mannetjes leeuw.

Nu een siësta doen en vanmiddag weer verder rijden, weer op zoek naar de cheeta
Deze big niet gezien, maar opnieuw leeuwen gezien, 2 welpjes.

Rond 6 uur waren we weer terug op het camp. We beslisten om uit eten te gaan. Tijdens het eten bij het restaurant liep er een leeuw langs het hek die bijna het vlees van het bord at.... gelukkig zat er nog een kleine 50 mtr tussen.

Na het eten nog een paar potjes yathzee gedaan en nu naar bed.

Morgen om 6:30 uur vertrekken we naar de Konatiepoort om het Krugerpark achter ons te laten.

De groeten uit het mooie afrika
Arnoud, Sander
Gert en Henriëtte
Aart, wout

Corry.

De cheeta,s zijn met vacantie !! Satara komt mij bekend voor, Als je daar geweest bent, is het echt meereizen met jullie. Leuk om dit alles te lezen. Genieten maar. Groetjes.