zambia-zuidafrika.reismee.nl

Laatste dag in Zambia

Hallo iedereen,

Onze laatste dag in Zambia is aangebroken. Rond een uur of 9 zijn we de dag gestart met een ontbijtje in het hotel. Iedereen was vol goede moed aangezien we vandaag de koffers op konden halen! We hadden besloten om in de ochtend naar het Livingstone museum te gaan.

Na een korte wandeling zijn we aangekomen bij het museum. Arnoud vond het machtig interessant en ondanks dat het niet mocht, heeft hij stiekem toch wat foto’s lopen maken. Gert jr. had er niet zo veel zin in. Hij liep een beetje achter iedereen aan te sjokken. Na ongeveer een uur of 2,5 kon Gert eindelijk opgelucht ademhalen. Want we hadden alles gezien.

Nadat we weer eenmaal terug waren bij ons hotel, kwam er een medewerker van het hotel langs. Zij vroeg of wij bij de receptie konden komen, aangezien ze wat wilde bespreken over de koffers. Gert Sr. en Gert Jr. zijn hier naar toe gelopen. Wat bleek nou.. we hadden het al gedacht.. niet alle koffers waren binnen gekomen. De koffer van Gert Sr. en Gert Jr. waren binnen gekomen (lucky bastards). Deze bleken nog in Amsterdam te staan. Waar de koffers van de rest is? Ze hadden nog geen idee. We hopen dat ze hier morgen nog kunnen zijn.

‘S avonds hebben we heerlijk gegeten in het hotel. Gister hadden wij hier namelijk ook al gegeten en hebben we de chef uitgebreid bedankt voor het lekkere eten. Als we vandaag terug zouden komen, zou hij wat speciaals voor ons maken. Nou dat heeft hij gedaan; hij heeft voor ons een Oost-Indische maaltijd bereid met een vleugje van Zambia er ik verwerkt. Het was heerlijk! We hebben onze vingers er bij moeten aflikken..

Morgen trekken Gert en Mirlin door naar Kaapstad, de rest reist naar Johannesburg. Er zullen dus verschillende verslagen online komen van de avonturen.

Lieve groetjes,

Arnoud, Sander, Gert & Henriëtte, Aart, Wout, Gert & Mirlin

NB; gezien het vandaag zondag is, hebben wij geluncht met gospel muziek!

Corry,

Fijn om zo mee te reizen met jullie ! Ik hoop dat je gauw de resterende koffers krijgt, Het lijkt me heel lastig. Gr. Corry.

Didy

Ik hoop dat jullie koffers gauw komen. Veel plezier in Kaapstad Gert & Mirlin en e rest in Johannesburg!

Hans

Ha lieve family,

Mooi om te lezen, wat jullie doen en gedaan hebben. Ik heb nog wel wat vragen.... @GertSr en @Merlin, waarom reisen jullie af naar Kaapstad en gaat de rest naar Johannesburg? Het Livingstone museum (website niet te openen), wat is dat voor museum?? @GertJR.....je vind musea niet leuk...maar Zwarte Cross wel ?? Kan je dat uitleggen...? ;-) ...

Mooi te lezen dat het 'los van de koffers/bagage' goed gaat. Geniet ervan allen... Mooi tijd daar!

Groetjes...Hans