zambia-zuidafrika.reismee.nl

Update vertrek

En ja hoor......ook wij hebben vluchtvertraging. De vlucht naar Munchen is gecancelld. Door brandstofproblemen. Zie www.nu.nl

We hebben een brief gekregen met info. Online hebben wij de gegevens van ons achtet gelaten.

We wachten nu af wat morgen ons brengt.

Jan Peter

Erg vervelend! Lang uitgezien naar deze vakantie, is het eindelijk zover en dan dit. Maar goed, er zit weinig anders op dan het te accepteren en er met elkaar het beste van te maken. Er komt vast snel een goede oplossing! Sterkte ermee!

Didy

Balen! Maar ik begreep dat jullie er via een omweg toch komen! Succes! En geniet, ook al valt het begin een beetje tegen. Maak er van wat van.

Hans

Hi all,

Als jullie dit lezen, dan vliegen jullie inmiddels. Welliswaar met vertraging, maar toch... een nachtje hotel in Vianen... (wie wil daar niet logeren.... ;-) ) en dan ook nog een v.d. Valk... Zie je in iedergeval een tropische vogel...
Lekker gebunkerd tijdens het ontbijt..... en nu gaan. Goede aankomst allen en geniet van de komende periode. Wij proberen met elkaar de dealen....met 40 graden plus!. Ook heerlijk.

Zing, bid, lach en bewonder (verbouwde Ramses tekst). Maar oprecht...geniet!