zambia-zuidafrika.reismee.nl

Andere uitdagingen voor vertrek

We sloten het vorige verhaal af met wat de morgen ons brengen zou. Nou, die avond kregen we nog het een en ander te organiseren. Onze reis was gecanceld en dus boekten we een hotel. Gelukkig had een **** nieuw hotel plek voor 8 personen. Blij dat we een plek hadden moest er gereisd worden. Gelukkig vonden we een taxi bus. Die kwam voorrijden. Maar ja, op een afgebakende kruis op de weg. Wij snel aan het inladen maar een Amsterdamse politieagent was iets sneller. Daar mocht niet worden stil gestaan. Of de chauffeur dat wel begreep?. Zeker begreep de chauffeur dat, maar die vroeg zich af of de politieagent wel begreep hoe vreselijk druk het was met tien duizenden passagiers vanaf Schiphol weg brengen??. Dat gaf weer reden voor de politieagent om te vragen of de chauffeur hem echt wel begreep???. We mochten vertrekken.

Aangekomen bij het hotel, de chauffeur uitgezwaaid, een wachtrij. Een nog boze, en met stemverheffing pratende Zuid Amerikaan, wilde iets voor elkaar krijgen, wat hem ook lukte. Wij hadden gereserveerd, maar je begrijpt het al, overboekt. Konden we weer gaan. Wel een mooi hotel met uitzicht over het IJsselmeer.

De taxichauffeur weer gebeld met hetverzoek ons naar Vianen te brengen. Dat wilde hij graag €€€€.

In Vianen lekker geslapen in een mooi hotel met ligbad. Dat hadden we wel verdiend.??

De volgende ochtend lekker ontbeten en snel naar Schiphol gebracht. Daar in zeer lange wachtrijgestaan. Bewijs hiervoor op het Jeugdjournaal. Moeders mooiste staat vooraan!

We konden op tijd boarden. Uiteraard hadden we een goede vlucht en verzorging door de KLM. We zitten nu in vriendelijk Kenia te wachten op onze volgende vlucht naar Livingstone.

Fam Odink

Hier het jeugdjournaal item.

Corry.

Wat een verhaal !! Alles sal reg kom!! Succes en geniet er van. Gr. Corry.

Didy

haha, jullie hebben het jeugdjournaal gehaald.